| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! | Наш сайт переглянули
|
№3, квітень 2012
№2, спецвипуск, березень 2012
№1, лютий 2012
3469Три района Киева оставят без горячей воды
2322У центрі Києва VIP-авто з номерами ВР протаранило дві дорогі автівки. Фото
2274Метро на Троещину возьмет Киев в кольцо
2094У Києві забули прикрити розруху біля НСК «Олімпійського».Фото
1979В «Борисполе» туристам раздают буклеты с пикантным содержанием
1764У двох районах Києва відключать гарячу воду. Адреси
1727В автобусах и троллейбусах поменяют систему оплаты проезда
1501В общественном туалете Киева на голову беременной женщине обрушился потолок
1474М’ясо, овочі та фрукти можна буде купити за зниженими цінами. Адреси
1467

На столичних вулицях удвічі поменшає приватних перевізників. Вони не витримають конкуренції з «Київпастрансом» і на вересневому конкурсі за маршрути втратять свої позиції. Такої думки голова Київської міської організації роботодавців-перевізників «Столиця» Валерій Липецький, повідомляє УНІАН.
За його інформацією, приблизно за 150 маршрутами завершився термін договорів. І якщо у вересні відбудеться новий конкурсний розподіл, то з 62 перевізників Києва залишиться лише половина.
Липецький пояснив, що цього разу на конкурс будуть виставлятися не окремі маршрути, а пакети з 4 – 5 маршрутів. І для того, щоб їх вибороти, перевізнику треба мати 80 – 90 машин, але приватники, як правило, не можуть похвалитися таким парком.
«Таким чином, усі ці маршрути буде перехоплювати “Київпастранс”», – уважає голова київських роботодавців-перевізників.
Отже, «Київпастранс», який охоплює 100% ринку автобусних пасажирських перевезень, посилить свій вплив і на сферу маршрутних таксі, де на сьогодні має 30% ринку. Така монополізація може призвести до подорожчання проїзду. До речі, той же Липецький учора заявив, що ціна квиточка на автобус, тролейбус і трамвай має бути підвищена до 2 гривень.
Нагадаємо, що на тому тижні начальник транспортного главу КМДА Євген Водовозов говорив про іншу перспективу співіснування муніципальних автобусів і приватних маршруток. Першим планують віддадати великі магістралі, а другим – маленькі вулички. Утім, і в цьому випадку йдеться про витіснення приватних перевізників. Посадовець переконаний, що маршрутки, в яких люди вже бояться їздити, не витримають конкуренції з комфортним великим транспортом. Тим більше, що автобусний парк міста незабаром поповниться сотнями нових машин.
Про це також пишуть:
Kievpress: Частных перевозчиков в Киеве может стать меньше.
“Українська правда. Київ”: “Київпастранс” витіснить половину приватних перевізників?
2085
Кто больше даст на лапу, тот и будет возить селёдку. А селёдка будет бурчать и ездить.
Маршрутки убирут,а автобусы ещё не дадут !!!!
Нельзя допустить монополизации на рынке. Тем более что в КиевПасстрансе не всё так гладко, им самим нужно работать над качеством перевозок и состоянием Маршрутных такси. Наверно деньги вымывают на ремонт, а отписки в отчётах идиальные. Пусть государственные банки прокредитуют частных добросовесных предпринимателей на покупку(розширение) автопарков и заработает Держава на процентах
Я – за общественный качественный транспорт с квалифицированными и ответственными водителями и разумными тарифами!
Уважаемый мы уже 20 лет в капитализме, а у вас всё ностальгия за “Совок” который неуважает личность как таковую. Проснитесь. Купите себе Автомобиль
Чинуши вернуцца из отпуска, им же жалование платить нужно, а здесь пахнет очередной “схемой”….
Було б добре якби ще й ці перевізники їдили на екологічно чистих, нових=комфортних та безпечних автобусах! А взагалі наміри правильні, ніде у цивілізованих країнах немає такого безладу з громадським транспортом як у нас!!!
Дурний, як срака! Пиздить і самсобі вірить. А де вони сьгодні ті «Київпастранс»? Чи вони виростуть на грядці до осені?
Вони взагалі маршрутки обіцяли прибрати з центру! А тепер один одне каже, інший друге. А в результаті так і будемо, як оселедці їздити. Де ті нові автобуси? скільки про них уже патякають!