| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
№4, травень 2012
№3, квітень 2012
№2, спецвипуск, березень 2012
№1, лютий 2012
1301У Києві, водії не поділивши дороги, влаштували стрілянину
1138На Оболони хотят построить окружную дорогу
1102В Киеве изменился номер вызова скорой помощи, милиции и пожарных
1097В Киеве сквер вблизи «Спартака» превратился в руины. Видео
839В Киеве два района оставят без горячей воды. Список улиц
677Из-за жары общественный транспорт Киева превратился в «душегубки»
609В кафе, ресторанах и больницах запретили курить. Список
582За три дні до Євро-2012, Київ «обліпили» рекламою повій. Фото
554Гостиний двір стане торговим центром у «вінтажному стилі»
523

У столиці запрацювала естакада, яка сполучає Набережне шосе та Дніпровський узвіз. Тепер на перетині цих вулиць немає світлофора й заторів, а водії, що прямують від мосту Патона, можуть заїжджати на естакаду й рухатися в центр міста, пише газета «Сегодня».
Щоправда, Дніпровський узвіз та Паркова алея в години пік стають односторонніми, тож увечері естакаду перекривають на 3 години.
Будівництво цього переїзду завершилося на два місяці раніше запланованого терміну й коштувало 175 мільйонів гривень.
До речі, готується до відкриття й трирівнева розв’язка-«турбіна» у формі кільця біля мосту Патона, але проїхати по ній можна й зараз. Тільки розібратися, як і куди повертати, з першого разу складно. Тож водії часто проїжджають потрібний поворот і «вмикають» задній хід. Отже, «турбіну» треба спочатку вивчити. Наприклад, тим, хто прямує з боку Наддніпрянського шосе і хоче потрапити на міст Патона – потрібен перший правий поворот. А тим, хто їде на бульв. Дружби Народів, – другий правий поворот, який виведе на кільце. Додамо, що офіційно відкрити розв’язку збираються в травні. Тоді мають зникнути й затори на набережній перед мостом Патона.
Про це також пишуть:
Портал київської міської влади: Відсьогодні у Києві заторів стане менше.
“Українська правда. Київ”: У Києві відкрили нову транспортну розв’язку.
Фото прес-служби КМДА
20324
Знаки надо поставить и указатели понятные
это точно
молодцы,хоть эта власть делает то , что планирует.
20 лет никто ничего не делал,не все так гладко, но люди стараются.
бог им в помощь.
По странному совпадению все, что строится совпадает с маршрутом от Конча-Заспы и до кабмина.
Не совсем так, еще нужно добавить дорогу из Межигирья до банковой
))
Г-н Попов, а нельзя было развязку-турбину у моста Патона сделать еще хуже? Она же вся кривая, с огромными перепадами высоты дорожного покрытия на одной плоскости. Вы бы хоть раз по ней проехали. Или столько украли из выделенных денег на строительство, что нормально сделать не смогли? Или все идет по плану: сначала “убитая” развязка, а потом ее “вечный” ремонт?
для таких как ты .вообще делать ничего не хочется
Так как вы делаете, то лучше действительно не ничего не делать(еще и за такие деньги)
развязка на мосту патона сделана неразумно. свели два основных потока движения из конча-заспа и подола в один да еще только две полосы движения в сторону дружбы народов. это значит что со стороны подола на поворот дружбы народов будет вечная пробка. очередные миллиарды гривен по карманам и без толку. со временем придется все переделывать.