
| Чорний список / Білий список |

| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
1067У Києві зафіксовано затор довжиною 10 кілометрів. Відео
1056Меньше, чем через месяц запустят «метро» на Троещину
996Топ-20 наиболее посещаемых мест Киева
859У Києві з’явилась нова перепона для водіїв
705В Києві встановили непотрібні велосипедистам доріжки
515З Андріївського узвозу зник найвідоміший пам’ятник
388Суд дал добро на застройку Андреевского спуска
280Закон про наклеп: захист честі та гідності чи загроза свободі слова?
247Дніпровські схили “сповзли” на Набережне шосе. Фото
220

Якщо Київ не знайде правильного рішення, за рік-два він перетвориться на один суцільний затор. Аби цього не сталося, місцевій владі потрібно побудувати нові дороги та вмовити автомобілістів частіше користуватися громадським транспортом замість приватного, повідомляє УНІАН.
Директор Інституту міста Олександр Сергієнко наводить за приклад інші мегаполіси світу. Пояснює, що в них – по кілька кільцевих доріг. А в Лондоні ще й платний в`їзд у центр. На думку експерта, якщо щось схоже не зробити у Києві, то за кілька років на місто чекає авто-колапс.
Із таким «вироком» посадовці на словах нібито згодні, але не на ділі. Повної кільцевої в Києві немає навіть однієї, а та, що є – теж у заторах. Два роки тому у столичної влади була ідея зробити на околицях паркінги для «перехоплення» авто. В`їжджаючи у Київ, можна було б поставити машину і далі на метро рухатися до центру міста. Але будівництво жодної стоянки так і не починалося.
245