| Небайдужим киянам - сюди! Натисніть! |
№5, липень 2012
№4, травень 2012
№3, квітень 2012
№2, спецвипуск, березень 2012
№1, лютий 2012
2720В центре Киева произошел потоп. Фото
1957Названа самая опасная улица Киева
1444Начальница ЖЭКа на рабочем месте избила киевлянку. Фото
1236В Киеве, у входа в метро, провалился асфальт. Фото
960Бродячие собаки “объявили охоту” на киевлян
937Под Киевом произошло масштабное ДТП, ранены 23 человека. Фото
905Підлеглому Попова світить до 10 років за хабар
834Машинам временно запретят въезд на Столичное шоссе
811Стало відомо коли закінчиться реконструкція Поштової площі
687

У першому півріччі «Укрзалізниця» зазнала понад півтора мільярда гривень збитків від приміських маршрутів і буде скорочувати рейси.
За два місяці ряд регіональних ділянок можуть взагалі закрити. І хоча на Київщині залишаться всі сполучення, але ситуація з приміськими поїздами в нас також плачевна, й електричок удень доводиться чекати по кілька годин.
Транспортники називають основні причини – тариф у 6–7 разів нижчий за собівартість та половинчаста компенсація обласними властями розходів на перевезення пільговиків. До речі, Київська ОДА відшкодувала залізниці лише 25,9% – і це один з найнижчих показників у країні.
Варто нагадати, що цього літа розклади приміських електричок до Києва значно «схудли», а самі поїзди скоротилися на 1-2 вагони. І це попри те, що більшість пасажирів – не пенсіонери чи інваліди, а люди які працюють у столиці і щодня платять за проїзд. І у вересні, коли почнуться міграції студентів, електрички можуть взагалі луснути.
Наскільки мотивоване таке вимирання електричок – читайте в журналістському блозі на «Київсьому форумі».
За матеріалами УНІАН.
144